Open Knowledge And Evolution

kepada semua ahli oke

View previous topic View next topic Go down

kepada semua ahli oke

Post  Admin on Tue Jul 21, 2009 11:49 am

semua ahli oke saya ucapkan terima kasih terhadap sambutan anda semua. Sama-sama la kita bangun kan kelab kita ni. sebarang cadangan sila poskan ke laman kita. sama-sama kita bincang kan.
avatar
Admin
Admin

Posts : 3
Join date : 2009-07-16
Age : 33
Location : sungai petani

View user profile http://www.okeclub.forumotion.com

Back to top Go down

kepada semua ahli oke

Post  h3s1 on Tue Jul 21, 2009 5:30 pm

admin...........tadak pape aktiviti ker untuk kelab nih......organise la satu mai. Very Happy
avatar
h3s1

Posts : 5
Join date : 2009-07-19
Age : 37
Location : Sungai Petani, Kedah Darul Aman, Malaysia

View user profile

Back to top Go down

Re: kepada semua ahli oke

Post  Admin on Wed Jul 22, 2009 1:10 pm

h3s1 wrote:admin...........tadak pape aktiviti ker untuk kelab nih......organise la satu mai. Very Happy


buat masa sekarang tak da lagi ar. nanti kita akan cuba buat satu pogram untuk suai kenal antara ahli
avatar
Admin
Admin

Posts : 3
Join date : 2009-07-16
Age : 33
Location : sungai petani

View user profile http://www.okeclub.forumotion.com

Back to top Go down

jom wat meeting

Post  h3s1 on Wed Jul 22, 2009 1:33 pm

bro..kita wat meeting satu.........
bole lantik ajk.........
baru jadi satu organisasi yg cemerlang, gemilang dan terbilang.
baru projek leh jalan.
dato' aspa. bang man, nazri, zul. dorang2 tu mesti ok punya kalo jadi ajk.
avatar
h3s1

Posts : 5
Join date : 2009-07-19
Age : 37
Location : Sungai Petani, Kedah Darul Aman, Malaysia

View user profile

Back to top Go down

betol ar di manakah tmapat nak meeting

Post  o'conner on Tue Aug 04, 2009 5:56 pm

h3s1 wrote:bro..kita wat meeting satu.........
bole lantik ajk.........
baru jadi satu organisasi yg cemerlang, gemilang dan terbilang.
baru projek leh jalan.
dato' aspa. bang man, nazri, zul. dorang2 tu mesti ok punya kalo jadi ajk.


gua nak cadangkan la kepada ahli oke yang dah register forum sila la maklum kat drg belum masuk forum agar drg boleh bagi cadangan untuk realisasikan oke punyer organisasi. tak gitu cik h3s1.
avatar
o'conner

Posts : 1
Join date : 2009-07-21
Age : 33
Location : wilayah persekutuan

View user profile

Back to top Go down

cadangan #1

Post  h3s1 on Thu Sep 03, 2009 11:20 am

bro admin.............buat baju kelab ok tak?
avatar
h3s1

Posts : 5
Join date : 2009-07-19
Age : 37
Location : Sungai Petani, Kedah Darul Aman, Malaysia

View user profile

Back to top Go down

Re: kepada semua ahli oke

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum